ZESPÓŁ SZKÓŁ
CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO
im. Adolfa Dygasińskiego
w Sichowie Dużym
PLAN PRACY
DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZEJ
na rok szkolny 2017/2018
Zatwierdzony na posiedzeniu
Rady Pedagogicznej
w dniu 15 września 2017r.
Plan Pracy dydaktyczno-wychowawczej na rok szkolny 2017/2018 został opracowany
w oparciu o:
1. Statut Szkoły.
KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2017/2018
I – od 1 września 2017r. do 19 stycznia 2018r.
II – od 22 stycznia 2018r. do 22 czerwca 2018r.
Obowiązują w nim następujące okresy zajęć dydaktyczno - wychowawczych, terminy ferii szkolnych i przerw świątecznych:
1. |
Rozpoczęcie rocznych zajęć dydaktyczno - wychowawczych |
4 września 2017r. |
2. |
Zimowa przerwa świąteczna |
23 grudnia - 31 grudnia 2017r. |
3. |
Ferie zimowe |
12 – 25 luty 2018r. |
4. |
Wiosenna przerwa świąteczna |
29 marca – 3 kwietnia 2018r. |
5. |
Zakończenie zajęć w klasach programowo najwyższych szkół ponadgimnazjalnych dla młodzieży |
27 kwietnia 2018r. |
6. |
Egzamin maturalny - część ustna - część pisemna |
7 – 25 maja 2018r. początek 4 maja 2018r. |
7. |
Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie Sesja 1. Część pisemna: Część praktyczna:
Sesja 2. |
Styczeń - luty 2018r. 10 stycznia 11 stycznia ( w kwalifikacjach, w których jedynym rezultatem jest dokumentacja) Od 12 stycznia do 17 lutego (w pozostałych kwalifikacjach)
czerwiec – lipiec 2018r. 19 czerwca 2018r. 26 czerwca (w kwalifikacjach, w których jedynym rezultatem jest dokumentacja) Od 22 czerwca do 4 lipca 2018r. (w pozostałych kwalifikacjach |
8. |
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym ustalił dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno – wychowawczych w roku szkolnym 2017/2018: |
2.11, 3.11, 2.01, 30.04, 2.05, 4.05, 1.06, 19.06,
podstawa prawna: § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46 poz. 432 z późn. zm.) oraz przepisy wydane na podstawie art. 47 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59) |
9. |
Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych |
22 czerwca 2018r. |
10. |
Ferie letnie |
23 czerwca – 31 sierpnia 2018r. |
STRUKTURA ORGANIZACYJNA SZKOŁY
Lp. |
Typ szkoły / zawód |
Klasa |
Liczba oddziałów |
Liczba uczniów |
Wychowawca klasy |
1. |
4 – letnie TECHNIKUM
|
||||
|
Zawód: technik żywienia i usług gastronomicznych |
pierwsza druga trzecia czwarta |
0,5 1 0,5 1 |
8 17 12 17 |
Jolanta Słota Lidia Lipiec Elżbieta Sztaba Agnieszka Brudkiewicz |
|
|||||
Zawód: technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki
|
pierwsza druga
|
0,5 1 |
15 18
|
Jolanta Słota Marzena Mazur
|
|
Zawód: technik mechanizacji rolnictwa |
trzecia czwarta |
0,5 1 |
11 23 |
Elżbieta Sztaba Krzysztof Masternak |
SKŁAD RADY PEDAGOGICZNEJ – PRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI
Lp. |
Imię i nazwisko nauczyciela
|
Przydział czynności podstawowych |
Przydział czynności dodatkowych |
Opieka nad pracowniami |
|
Piotr Mazur |
Dyrektor, N-l przedmiotów zawodowych, informatyki |
|
pojazdów |
|
Bogusław Kowalcze |
Kierownik prakt. nauki zawodu N-l przedmiotów zawodowych |
Inspektor BHP |
elektrotechniki, zajęć prakt. |
|
Teresa Adamczyk |
N-l biologii, chemii
|
Kolo Ekologiczne
|
biologiczno – chemiczna |
|
Anna Łabęcka |
N-l fizyki
|
|
|
|
Agnieszka Brudkiewicz |
N-l geografii, wychowawca inter
|
|
geografii |
|
Mateusz Bryk |
N-l przedmiotów zawodowych |
|
zajęć prakt. |
|
Anna Durlej |
N-l historii, WOS, wychowawca inter
|
|
historii |
|
Jolanta Godzwon |
pedagog
|
Opiekun SU, prowadzenie strony szkoły |
|
|
Jarosław Gil |
N-l przedmiotów zawodowych
|
|
zajęć praktycznych |
|
Zofia Kania |
N-l WOK
|
|
|
|
Dorota Karaś |
N-l j. angielskiego
|
Koordynator projektów europejskich
|
języka angielskiego |
|
Edyta Karaś |
N-l j. angielskiego
|
|
Język angielski I |
|
Michał Lalewicz |
N-l wychowania fizycznego
|
Szkolne Koło Sportowe, nagłaśnianie uroczystości szkolnych
|
hala sportowa |
|
Lidia Lipiec |
N-l przedmiotów zawodowych |
|
zajęć praktycznych |
|
Krzysztof Masternak |
N-l przedmiotów zawodowych
|
Przewodniczący Koła NZSS „Solidarność” |
maszyn, zajęć prakt. |
|
Marzena Mazur |
N-l matematyki
|
Prowadzenie szkolnej platformy moodle |
matematyki |
|
Ks. M. Olszewski |
N-l religii
|
|
religii |
|
Beata Sadowska |
N-l j . polskiego, WDŻ
|
|
języka polskiego |
|
Jolanta Słota |
N-l j. francuskiego, bibliotekarz |
|
języka francuskiego |
|
Elżbieta Sztaba |
N-l przedmiotów zawodowych
|
Koordynator w projekcie z EFS |
ekonomiki |
|
Sławomir Sztaba
|
N-l przedmiotów zawodowych |
|
technologii gastronomicznej zajęć prakt. |
|
Ewa Wołowiec |
Bibliotekarz, wychowawca internatu
|
|
biblioteka, czytelnia |
|
Tadeusz Żmudziński |
N-l przedmiotów zawodowych |
Prezes Zarządu Ogniska ZNP Społeczny Inspektor Pracy |
urządzania wnętrz i otoczenia domów |
|
Andrzej Zapart |
Kierownik internatu |
|
|
|
Barbara Zdrojkowska |
Wychowawca internatu |
|
|
|
Dorota Zybała |
Wychowawca internatu |
|
|
ZESPOŁY NAUCZYCIELSKIE – PRZYDZIAŁ ZADAŃ
Lp. |
Imię i nazwisko nauczyciela |
Przewodniczący |
Skład zespołu |
Zadania: |
|
Klasowe Zespoły Nauczycielskie |
Wychowawcy klas |
Nauczyciele uczący w danym oddziale |
Zespół nauczycielski rozstrzyga sprawy dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze dotyczące danego oddziału. |
|
Zespół Przedmiotów Humanistycznych |
Jolanta Słota |
Nauczyciele przedmiotów humanistycznych |
Analiza jakościowa wyników nauczania i wdrażanie wniosków |
|
Zespół Przedmiotów Matematyczno - Przyrodniczych |
Marzena Mazur |
Nauczyciele przedmiotów matematyczno - przyrodniczych |
Analiza jakościowa wyników nauczania i wdrażanie wniosków |
|
Zespół Przedmiotów Zawodowych |
Bogusław Kowalcze |
Nauczyciele przedmiotów zawodowych |
Analiza jakościowa wyników nauczania i wdrażanie wniosków |
|
Zespół ds. ewaluacji |
Beata Sadowska
|
Jolanta Słota Ewa Wołowiec Jolanta Godzwon |
Organizacja ewaluacji wewnętrznej, sporządzenie raportu |
|
Zespół ds. promocji szkoły |
Elżbieta Sztaba
|
Agnieszka Brudkiewicz Lidia Lipiec Sławomir Sztaba Krzysztof Masternak |
Opracowanie i wdrażanie różnych form promocji szkoły i zawodów w środowisku |
|
Zespół ds. projektów edukacyjnych |
Jolanta Słota
|
Teresa Adamczyk Dorota Karaś |
Opracowanie i złożenie projektu edukacyjnego |
|
Zespół ds. warsztatu szkolnego |
Bogusław Kowalcze
|
Mateusz Bryk Jarosław Gil Krzysztof Masternak |
Organizacja i wykonanie technologii upraw roślinnych na szkolnych gruntach rolnych |
|
Zespół ds. szkolnych zestawów programów nauczania i podręczników |
Ewa Wołowiec |
Edyta Karaś Anna Łabęcka |
Aktualizacja szkolnych zestawów na kolejny rok szkolny do 15 czerwca br.szk. |
KALENDARZ UROCZYSTOŚCI i IMPREZ SZKOLNYCH
Lp. |
Tematyka uroczystości, imprezy szkolnej |
Sposób realizacji |
Odpowiedzialny |
Współodpowiedzialny |
Termin |
|
Inauguracja roku szkolnego |
Uroczystość szkolna |
A. Brudkiewicz K. Masternak |
Sam. kl. IV |
4 września 2017 |
|
Wybory Samorządu Uczniowskiego i opiekuna SU |
Wybory |
B. Sadowska |
Wychowawcy klas |
Październik 2017 |
|
Konkurs czytelniczy |
Konkurs szkolny |
E. Wołowiec |
J. Słota |
Cały rok |
|
Dzień Edukacji Narodowej |
Uroczystość szkolna |
B. Zdrojkowska D. Zybała |
S. Sztaba |
13 października 2017 |
|
Narodowe Święto Niepodległości |
Uroczystość szkolna |
Kania Z. |
B. Sadowska |
10 listopada 2017 |
|
Szkolne Dni Profilaktyki |
Akcje profilaktyczne |
J. Godzwon |
Wychowawcy klas
|
listopad 2017 |
|
Szkolny konkurs matematyczno - przyrodniczy |
Konkurs szkolny |
J. Godzwon A. Łabęcka |
M. Mazur |
listopad 2017 |
|
Targi HORECA/GASTROFOOD w Krakowie |
Wyjazd edukacyjny |
M. Lipiec |
Wychowawcy klas |
Listopad 2017 |
|
Wycieczka ze spektaklem profilaktycznym do Krakowa |
Wyjazd edukacyjny |
J. Godzwon |
M. Mazur |
Listopad 2017 |
|
Jasełka Bożonarodzeniowe w CKiSZ w Połańcu |
Uroczystość lokalna |
M. Lipiec |
S. Sztaba |
grudzień |
|
Spotkanie „Przy wigilijnym stole” |
Uroczystość szkolna |
|
M. Lipiec T. Żmudziński |
grudzień |
|
Studniówka |
Uroczysta zabawa |
A. Brudkiewicz K. Masternak |
Rady Klasowe Rodziców kl. IV- tych |
Styczeń 2018 |
|
Maraton matematyczno-przyrodniczy |
Konkursy szkolne |
T. Adamczyk M. Mazur
|
Zespół Przedmiotów matematyczno - przyrodniczych |
Marzec 2018 |
|
„Znam każdą lekturę – dobrze zdam maturę” – konkurs czytelniczy |
Konkurs szkolny |
E. Wołowiec |
J. Gil |
Marzec 2018 |
|
Dzień Sportu |
Akcje propagujące |
M. Lalewicz |
A. Brudkiewicz |
21 marca 2018 |
|
Międzynarodowy Dzień Teatru
|
Uroczystość szkolna
|
Z. Kania
|
B. Sadowska
|
27 marca 2018 |
|
Międzynarodowe Targi Gastronomiczne Eurogastro w Warszawie
|
Wyjazd edukacyjny
|
M. Lipiec
|
Wychowawcy klas
|
Marzec 2018 |
|
Rekolekcje wielkopostne |
Nauki rekolekcyjne |
ks. Proboszcz ks. M. Olszewski
|
Wychowawcy klas |
kwiecień 2018 |
|
Konkurs plastyczny „A bez dopalaczy jest tak pięknie”
|
Konkurs
|
J. Godzwon
|
|
Kwiecień 2018 |
|
Pożegnanie uczniów klas IV- tych |
Uroczystość szkolna |
E. Sztaba |
Samorządy kl. III |
27 kwietnia 2018 |
|
Konferencja „A bez dopalaczy jest tak pięknie” |
Konferencja
|
J. Godzwon
|
M. Bryk |
Maj 2018 |
|
Dzień Otwarty Szkoły |
Akcje promujące |
B. Kowalcze |
E. Sztaba i zespół ds. promocji |
maj 2018 |
|
„Mistrz ortografii” |
Konkurs szkolny |
E. Wołowiec |
|
Maj/czerwiec 2018 |
|
Festyn profilaktyczny „A bez dopalaczy jest tak pięknie”
|
Akcje profilaktyczne
|
J. Godzwon
|
A. Brudkiewicz M. Lalewicz
|
Czerwiec 2018 |
|
Uroczystość zakończenia roku szkolnego |
Uroczystość szkolna |
J. Słota
|
Samorządy kl. I |
22 czerwca 2018 |
HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI
29 września 2017r. /pi/ 15:30 - Spotkanie z Rodzicami uczniów klas I i IV
Spotkania klasowe , organizacja pracy, wybór Rad Klasowych Rodziców, informacja o procedurach egzaminów zewnętrznych i przepisach prawa wewnątrzszkolnego.
17 listopada 2017r. /pi/ 15:30 – Spotkania klasowe
Spotkania klasowe, informacja o wynikach w nauce i zachowaniu uczniów, sprawy wychowawcze.
19 stycznia 2018r. /pi/ 15:00 - Spotkanie ogólnoszkolne i klasowe
1. Spotkanie ogólne – osiągnięcia dydaktyczno - wychowawcze w I półroczu.
2. Spotkania klasowe – informacje o indywidualnych wynikach w nauce, zachowaniu.
27 kwietnia 2018r. /pi/ 16:00 - Spotkania klasowe
Informacje o indywidualnych wynikach w nauce i zachowaniu.
PLAN PRACY WYCHOWAWCZEJ i OPIEKUŃCZEJ
Zadania priorytetowe:
1) Wzmacnianie wychowawczej roli szkoły
2) Propagowanie zdrowego stylu życia
3) Pomoc psychologiczno – pedagogiczna dla uczniów
Obszary działań wychowawczych |
Zadania i sposoby ich realizacji |
Oczekiwane |
Odpowiedzialny
|
Termin |
1. WSPIERANIE PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU EMOCJONALNEGO |
|
- diagnoza potrzeb uczniów
Uczeń: - potrafi w sposób prawidłowy rozpoznać swoje potrzeby
- jest świadomy własnego sposobu reagowania w różnych sytuacjach - uczy się opanowywania własnych emocji
- tworzy właściwe relacje z otoczeniem - potrafi łatwo nawiązać kontakt z drugim człowiekiem
- potrafi mówić „nie” w sytuacjach trudnych i zagrażających
- potrafi dawać przykłady cenionych w życiu rodziny wartości
- wie, gdzie szukać profesjonalnej pomocy
- ma poczucie wsparcia ze strony szkoły
|
wychowawcy
pedagog szkolny, rodzice
wychowawcy, pedagog szkolny
wychowawcy, pedagog szkolny, ksiądz
wychowawcy, pedagog szkolny
dyrektor, wychowawcy
wychowawcy, pedagog szkolny
wychowawcy |
I półrocze
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
|
2. ROZWIJANIE UZDOLNIEŃ I ZAINTERESOWAŃ
|
|
Uczeń : - rozumie potrzebę własnego rozwoju intelektualnego
- jest aktywny, zespołowo rozwiązuje problemy, - potrafi zrelacjonować wydarzenia z życia szkoły - odkrywa własne uzdolnienia i możliwości
- potrafi dobierać materiały tematyczne - poznaje otaczający go świat
- rozbudza i rozwija potrzebę poszerzania wiedzy
- potrafi korelować i grupować wiadomości z różnych przedmiotów - samodoskonali się w wybranych przez siebie kierunkach - wykorzystuje media, Internet jako źródło informacji w samodzielnym dochodzeniu do wiedzy
- rozbudza i rozwija potrzebę czytelniczą i informacyjną,
- czuje się doceniany, jest pozytywnie motywowany do dalszej pracy
|
nauczyciele
nauczyciele, opiekun SU
nauczyciele, wychowawcy
nauczyciele
nauczyciele
nauczyciele
nauczyciele
|
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
|
3. WSPOMAGANIE ROZWOJU OSOBISTEGO UCZNIA POPRZEZ UCZESTNICTWO
|
|
Uczeń: - jest wrażliwy na piękno, - przygotowuje się do świadomego odbioru sztuki
- umie korzystać ze źródeł umożliwiających samokształcenie
- zna historię państwa polskiego i swojego regionu - zna bohaterów narodowych i zabytki Polski oraz regionu - zna sylwetkę patrona szkoły
- nabywa umiejętność wyjaśniania i rozumienia zjawisk artystycznych i społecznych - potrafi być twórczy, rozwija zdolności i predyspozycje - bierze udział w wystawach, imprezach kulturalnych
- szanuje dziedzictwo kulturowy - bierze udział w imprezach kulturalnych
|
nauczyciele
nauczyciel bibliotekarz
pedagog, nauczyciele historii, j. polskiego, wiedzy o kulturze
nauczyciele, wychowawcy
nauczyciele
|
cały rok
cały rok
Cały rok
cały rok
zgodnie
|
4. PROPAGOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA
|
|
Uczeń: - zna korzyści płynące z aktywnego wypoczynku i uprawiania sportu
- rozumie potrzebę i zna zasady dbania o własne ciało, zdrowie.
- rozumie potrzebę efektywnego odpoczynku
- związki aktywności fizycznej, zdrowego odżywiania, przestrzegania podstawowych zasad higieny ze zdrowiem
- uczy się podstawowych zasad żywienia
- zna konsekwencje uzależnień, - potrafi działać na korzyść swojego zdrowia. - Zna zasady profilaktyki i dbania o swoje zdrowie
- potrafi przezwyciężać trudności dnia codziennego. - umie opanowywać własne emocje
- potrafi udzielić pierwszej pomocy
- rozumie społeczny i ludzki wymiar honorowego krwiodawstwa
- zna konsekwencje uzależnień, - zna alternatywne metody spędzania czasu - umie nawiązywać kontakty innymi, radzi sobie z emocjami. |
nauczyciele w-f
nauczyciel abiologii, pedagog szkolny
wychowawca, pedagog
pedagog szkolny, położna
pedagog szkolny, wychowawcy
pedagog szkolny
pedagog szkolny, psycholog
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, PCK
pedagog szkolny, wychowawcy, PCK
pedagog szkolny, wychowawcy |
cały rok
cały rok
cały rok
I półrocze
cały rok
I półrocze
I półrocze
Cały rok
Cały rok |
5. KSZTAŁTOWANIE POSTAW PROEKOLOGICZNYCH |
|
Uczeń: - uwrażliwia się na piękno przyrody, rozumie pojęcie rekreacji i turystyki. - nabywa przekonanie o konieczności harmonijnego współistnienia człowieka i środowiska
- posiada wiedzę
- poszerza wiedzę z zakresu ochrony środowiska i dziedzin pokrewnych.
- zna walory przyrodnicze swojego regionu |
nauczyciele, wychowawcy zespół ds. przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
nauczyciel biologii
nauczyciele biologii, geografii
nauczyciele matematyki, geografii
|
cały rok
cały rok
cały rok
według terminów
I półrocze |
6. MONITOROWANIE OBOWIĄZKU SZKOLNEGO I OBOWIĄZKU NAUKI
|
- sprawdzanie obecności uczniów i zapis na każdej jednostce lekcyjnej - eliminowanie wybiórczego opuszczania lekcji - ustalanie powodów absencji ucznia i w razie potrzeby udzielania mu wsparcia
|
Uczeń: - punktualnie i systematycznie uczęszcza na zajęcia szkolne - stara się brać udział we wszystkich zajęciach, nawet pomimo niepowodzeń szkolnych
Rodzic: - zna na bieżąco frekwencję ucznia - przestrzega zasad i terminów usprawiedliwiania nieobecności
Uczeń: - stara się, aby nieusprawiedliwione godziny nie były powodem obniżenia oceny zachowania
- rozumie potrzebę systematycznego uczenia się - widzi konsekwencje swoich nieobecności
- czuje się odpowiedzialny za zespół klasowy
- terminy usprawiedliwiania nieobecności
- jest mobilizowany do zmiany swojego zachowania
- jest motywowany do właściwej frekwencji
|
nauczyciele, wychowawcy
wychowawcy, nauczyciele
wychowawcy, pedagog szkolny
wychowawcy
wychowawcy, nauczyciele
nauczyciele
wychowawcy
wychowawcy
wychowawcy, nauczyciele, pedagog szkolny
|
cały rok
cały rok
cały rok
styczeń, czerwiec
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok
|
7. WDRAŻANIE UCZNIÓW DO ŻYCIA W RODZINIE
|
- uaktualnianie informacji - pomoc w naprawie sprzętu szkolnego - porządkowanie terenu wokół szkoły - troska o ład w pracowniach
- włączanie się - podejmowanie działań na rzecz klasy, szkoły - przeprowadzenie demokratycznych Wyborów do Samorządu Uczniowskiego - organizowanie pomocy koleżeńskiej dla uczniów - podejmowanie działań na rzecz środowiska - prowadzenie Kroniki Szkoły i dokumentacji Samorządu Uczniowskiego
|
Uczeń: - dostrzega potrzeby innych
- potrafi zadbać o estetyczny wystrój pomieszczeń - szanuje dobra materialne szkoły
- uczy się podejmowania decyzji, organizacji czasu, pracy na rzecz innych - potrafi bezinteresownie pomagać - nabywa umiejętność współpracy koleżeńskiej - uczy się dokumentować fakty z życia szkoły - wdraża się do samodzielności
- potrafi komunikować się z rówieśnikami i dorosłymi - zna i stosuje zasady współżycia w szkole
- potrafi brać odpowiedzialność za rodzinę
|
Wychowawcy, nauczyciele, pedagog szkolny
nauczyciele, wychowawcy
nauczyciele, wychowawcy, opiekun SU,
pedagog szkolny, wychowawcy, psycholog
wychowawcy, pedagog szkolny |
Cały rok
cały rok
cały rok
cały rok |
8. TROSKA
|
- ustalenie liczby opiekunów w zależności od specyfiki zajęć, - uwzględnienie stanu zdrowia uczniów.
- badania przesiewowe - szczepienia ochronne.
|
Uczeń: - przestrzega zakazu palenia papierosów, chodzenia
- potrafi prawidłowo reagować w sytuacjach zagrożenia
- zna i stosuje podstawowe przepisy bezpieczeństwa w szkole i poza nią
- potrafi zachować się na wycieczkach, imprezach - przestrzega właściwych zasad i postaw w czasie uroczystości o charakterze państwowym i religijnym
- umie obchodzić się ze szkodliwymi substancjami
- zna zasady bezpieczeństwa i higieny pracy z komputerem
- pogłębia wiadomości i umiejętności z zakresu BHP
- ma zapewnioną opiekę medyczną
- rozumie korzyści płynące z dobrej kondycji fizycznej
- uczy się asertywności, czuje się bezpieczny - rozróżnia zachowania uległe, agresywne i asertywne - dokonuje oceny własnych zachowań |
nauczyciele dyżurni
nauczyciele
nauczyciele przedmiotów
nauczyciele, organizatorzy imprez
nauczyciel chemii, inspektor BHP
nauczyciel informatyki
K. Masternak
pedagog szkolny
nauczyciele wychowania fizycznego
pedagog szkolny, wychowawcy
|
cały rok
cały rok
wrzesień
cały rok
wrzesień
wrzesień
zgodnie
cały rok
cały rok
cały rok
|
9. AKTYWIZACJA RODZICÓW DO WSPÓŁPRACY |
|
Rodzice: - dostrzegają dodatkowe zdolności uczniów, widzą potrzebę takich spotkań
- potrafią zdiagnozować swoje dziecko, w trudnych sytuacjach wiedzą, gdzie zgłosić się po pomoc
- systematycznie współpracują ze szkołą - rodzice i nauczyciele osiągają większe sukcesy wychowawcze
- znają zasady realizacji obowiązku nauki i obecności na lekcji - znają dokumentację szkolną
- wiedzą, z jakiej dodatkowej pomocy może skorzystać uczeń na terenie szkoły
- mają swoje niezależne konto w systemie dziennika elektronicznego - Systematyczne monitorują frekwencję, zachowanie i postępy edukacyjne ucznia |
wychowawcy, nauczyciele
wychowawcy, pedagog szkolny, psycholog, kurator
wychowawcy, pedagog szkolny
wychowawcy
wychowawcy
wychowawcy, nauczyciele |
cały rok
cały rok
cały rok
wrzesień
cały rok
wrzesień
|
10. PROMOCJA SZKOŁY
|
|
- znajomość - wizualizacja pracy szkoły
- popularyzacja szkoły - upowszechnianie informacji o kierunkach kształcenia
- upowszechnienie dorobku szkoły - budowanie pozytywnego wizerunku szkoły
- współpraca szkoły ze środowiskiem
- integracja społeczności lokalnej w trosce o przyszłość młodzieży - szkoła staje się atrakcyjnym dla uczniów miejscem kształcenia.
- promocja szkoły i regionu.
|
dyrektor, pedagog szkolny
nauczyciele
nauczyciele
nauczyciele, zespół ds. promocji
nauczyciele
nauczyciele
nauczyciele
|
cały rok
II półrocze
cały rok
maj
cały rok
październik
cały rok |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym